mandag 2. mai 2011

Litt fra London...

 (fra 18/2 overført fra annen blogg)










































































Jeg var jo litt aktiv forrige helg... uten barn!

Ble en liten tur til London sammen
med Charlotte fra torsdag til
søndag. Desverre ble jeg syk
onsdagen før vi dro.
Magetrøbbel... Men jeg fikk noe
kvalmedempende på resept. :-)
Dette hjalp litt!

Og så fant jeg selvsagt ikke passet
mitt. Jeg hadde det for en måned
siden, men da jeg skulle pakke var
det søkk borte. Hmm!
Så da måtte jeg i tillegg skaffe meg
et nødpass på
politistasjonen. Nødpass kan man
vel egentlig kanskje få på flyplassen
også, tror jeg, men dette tar tid, og
siden flyet gikk 07.20 tok jeg ingen
sjanser.

Charlotte da stakkar, hun hadde
hostet på seg ribbeinsbrudd og var
heller ikke i sånn særlig form. Så
turen ble ganske rolig. Men vi fikk
da shoppet litt!!

Her er noen glimt fra turen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.