mandag 2. mai 2011

Det lakker mot høst

(Overført fra gammel blogg 20/10-2010)

Deilig høstvær. Kald frisk vind. Rim på bladene. Mengder av gult, brunt og rødt. Det er favorittårstiden min. Kjenner det som terapi å gå en tur i skog og mark med kamera for hånden. Et lite tips, hvis du skal få til de riktig fineste bildene, gå tidlig om morgenen akkurat da solen er på tur opp, eller hvis du ikke får til å hive føttene ut av sengen på den tiden av døgnet kan du også gå en tur om ettermiddagen akkurat da solen er på tur ned. Men best er om morgenen.
    Det er så nydelig med morgensolens stråler når den står så lavt på himmelen. Da kjenner jeg at jeg roer ned. Det er terapi. Og jeg kjenner meg lykkelig, akkurat da, når jeg opplever slike øyeblikk.















































Men , like enkelt er ikke dette selvfølgelig, når det regner hele tiden... Ja ja, været kan vi ikke rå med. Gleder meg til høsten nå!
  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.