mandag 2. mai 2011

Sove lengre i påsken...


(fra 20/4 - 2011, overført fra annen blogg)

Når ungene endelig sover fredelig kl. 07.30 om morgenen, vil du som regel at det skal vare lengst mulig. Og da synes jeg at, hvis de du bor til har hund, så kan de passe på den morgenglade bikkja så den ikke kommer springende opp på soverommet (som i dette tilfellet mangler dør), stikker nesa oppi sengene slikker alles ansikter og vifter med halen og vekker ALLE!!! Huff å uff! Er trøtt! Selv om det faktisk er luksus at ingen våkner før 07.30...

Folk som sier de sover som et barn, er som regel barnløse.





Ordentlig snill bikkje da... hvem kan være sint lenge når noen er så glad for å se oss! :-)

Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.