mandag 2. mai 2011

Påsketur og påskestemning :-)


(Fra 20/4-2011 overført fra annen blogg)

Da har vi pakket sekken og dratt på påsketur. Hattfjelldal er liksom det vanligste målet i påsken. Det er der bestemor og bestefar bor. (mamma og mannen hennes Ivar)

Aslak gledet seg stort til å treffe bestefar igjen. Snakket om bestefar og traktor hele veien oppover.

Vi har med oss leker og hobbysaker. Vi skal spille spill å spise mye godt. Lese bøker å løse kryssord. Gleder meg!

Morgenbildet:



Deilig å våkne til sånn tisking og visking. To små snupper som ligger og prøver å ikke vekke mamma. Og storesøster leser bok til lillebror. Hehe, de er så gode!

Regner med å få til en Sverige-tur i dag! Det hadde vært supert. Slik at vi kan handle inn det vi mangler. Og selvfølgelig, alt det vi ikke mangler... Huff, skal prøve å beherske meg.
Og ja, så blir det nok litt traktorkjøring i dag...

Ha en kjempefin dag! Nyt den! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.