mandag 2. mai 2011

Siden sist...


(fra 29/4-2011 overført fra annen blogg)

På påskeaften koste vi oss i finværet (hæli,hæli, hæli, hæli) ;-) Vi gikk oss en laaaang tur. Dvs. Ikke sånn kjempelang for oss voksne, men turen var veldig lang for han på 2 2/1 år. Aslak var kjempeflink.

Ailin og Aslak utforsket alle dammer, hull i snøen og gjørmespor.
He he

På ettermiddagen dro vi på rakfisklag. Noe jeg har sett utrolig frem til. Men hvor morsomt er det egentlig å spise rakfisk, hvis smakssansene fungerer bare halvveis?? Jeg er fortsatt potte tett i nesa og huet. Æsj...

Men jeg kjente jo litt smak, heldigvis. Rakfisk er sinnsykt godt. Tusen takk Randi.


kjøreturen hjem første påskedag gikk som en drøm. Og det var utrolig deilig å komme hjem. Selv om vi har hatt det superkoselig, så er det alltid deilig å komme hjem.
Edvin kom med pizza til oss. :-) Så tok han med seg barna hjem til seg for å nyte det siste døgnet i påska med dem. Så, da fikk jeg plutselig litt alenetid. Det er luksus! Pakket ut, vasket klær, brettet klær, la inn i skap og skuffer, ryddet på plass forskjellig utstyr og mat som vi handlet. Huset var atter i balanse... og jeg kunne nå finne godstolen, TV, strikketøy og godis.

Seinere på kvelden kom ei venninne på besøk. Og praten gikk til langt på natt... He he

I den uka her etter påska har tiden gått så utrolig fort. Har så vidt begynt med vårrydding i hagen. Satt unda vinterutstyret og tatt fram hagemøblene.

NÅ er det vårstemning!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.