onsdag 4. mai 2011

Kaffetips

Jeg er veldig glad i kaffe. Jeg synes det er oppfriskende, og så tror jeg det er ganske sunt (i moderate mengder selvfølgelig), og så smaker det godt. Men jeg synes det er forferdelig dyrt. Det er klart jeg hamstrer når det er på tilbud, men hvor mye plass skal man sette av i en liten bod til kaffelagring da?

Så var det en dag her at jeg skulle handle inn litt. Det var tomt både for det ene og det andre, deriblant kaffe. Det var enda en uke til lønn og pengboka var fryktelig tynn. Den var så tynn faktisk, at hvis jeg hadde sluppet den "oppi" veska, er det ikke sikkert jeg hadde funnet den igjen.

Så jeg ble nødt til å prioritere litt hva som var viktige og nøvendige innkjøp og kanskje droppe det som ikke var fullt så livsviktig. Kaffe var jo ikke nødvendig egentlig, men viktig for meg. Ja, man har jo sine faste rutiner... Så jeg bestemte meg for å prøve X-tra sin kaffe (koster bare 10;- kr. for 250 g.) Og vet du, den var så god den. Skarp, fin og fyldig. Skjønner ikke at ingen har sagt noe om det tidligere.

Jeg kjøper nesten aldri annen kaffe enn X-tra etter det! :-)

.......

...oj, skulle søke opp et bilde her av kaffen. Kom over noen blogger som ikke akkurat skrøyt av kaffen.. he he! Smaken er som baken, den er delt i to, å takk å pris for det! ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.