mandag 2. mai 2011

Etter at jeg hadde satt meg noen mål på nyåret skrev jeg dette:

(Overført fra 16/2 fra annen blogg)

Vel, jeg kan ikke si at vi har vært spesiet aktiv enda. Mye snørr, ørebetennelse og hovne mandler har egentlig begrenset aktivitetsnivået betraktelig. Men, vi har i alle fall kost oss så mye som det var mulig under sykdomsperioden. Etter å ha stappet full Aslak med pensilin, paracet og nesedråper, kviknet han såpass til at jeg kunne ha dem med på butikkrunde. Dette var på fredagen vel og merke.

Handleliste:
Rundstykker, egg, mye deilig kjøttpålegg, juice, pizza, brus, masse sjokolade, potetgull, kjeks, ost og kjeks, masse grønnsaker og dipp, ingredienser til å bake muffins, tre kaker fra Toro Menuett i frysedisken ( Det var tross alt morsdag på søndagen), og til slutt en haug med smågodt.












Vet jo absolutt at dette ikke hjelper til noe. Men synes det er viktig og koselig å gjøre det beste ut av det når de små er så pjuske.

Vi leide tre gode barnefilmer som jeg visste at de kunne se mange ganger uten å gå lei. Knerten gifter seg, Dumbo og Snehvit.
Dumbo og Snehvit ble bare sett et par ganger, men Knerten han er veldig populær. Den kunne de sitte å se hele dagen. Så et par ganger daglig ble det i alle fall.

Så aktivitetene i helgen ble: Sitte å kose i sofaen foran tv´n, sove, tegne, perle, sitte å kose i sofaen, rydde gjennom klesskap å ta ut klær som er for små og legge inn arveklær som nå begynner å bli passe. Mange esker som skal gis videre her nå! Ailin laget muffins helt selv, ... nesten. Så ble det å sitte å kose i sofaen igjen. Og slik gikk nå dagene...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.