mandag 2. mai 2011

Konsert


(fra 9/4-2011 overført fra annen blogg)

Var på "Vårkonsert" med Lerka mannskor i går kveld. Det var urolig bra! Jeg som ikke har sett eller hørt dem før hadde sett for meg at kor, det var sånn kjedelig greier. Men der tok jeg grundig feil gitt. De var jo fantastiske! De showet, sang, fikk oss til å le, og skapte festlig stemning.

Artig å se nabokarer synge så flott. Er vant til å se dem som familiemenn, henting og levering på barnehage osv... Og så plutselig står de der og synger uten noen hemninger. Man blir lett imponert av sånt...

Jeg hadde utrolig lyst til å være med på festen etterpå. God stemning, masse trivelige folk, dans, musikk... men, fornuften tok overhånd, og jeg var hjemme til 11.00!

Det satt to trøtte barnepiker her, som var veldig glad for at jeg kom hjem såpass tidlig. Kjenner nå at det er deilig å være uthvilt og opplagt på en søndag!
Mulig det blir en bollefest i stede utpå formiddagen her, med småtrollan. ;-)

Lerka mannskor

Lerka Mannskor

Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.