mandag 2. mai 2011

Effektive dager

(Fra november 2010 overført fra gammel blogg)


I går tenkte jeg, i morgen skal jeg være effektiv. Jeg skal rydde, vaske bad og støvsuge/vaske gulv. Jeg skal ikke ligge å sløve i sengen et par timer før jeg står opp. (det er liksom fast takst på lørdag og søndag. Sette på tv'n til barna, å kry tilbake til sengs.) For da blir jeg bare slapp og trøtt!

I dag våknet jeg helt uthvilt og med masse energi. Vi har spist en deilig frokost med egg og sild (silda får jeg for meg selv da). Etter frokosten ryddet vi i fellesskap og satte på en stor bolledeig. Det er tross alt lørdag, og vi skal kose oss. Barna synes det er utrolig gøy å hjelpe til med bakingen.

Tror det er noe i derre positiv tankegang. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.