mandag 2. mai 2011

Fullt hus...


(fra 10/4 - 2011 overført fra annen blogg)

Det har vært en hærlig dag. Travel men super!
Har passet 3 barn i alderen 1 1/2 -7 år, og det syntes mine to var stas.

I tillegg kom ei venninne av meg på besøk med sine barn, som da er litt større, 8 og 10 år. Og de er så snille med de som er mindre. Leker og koser med dem. Og det er klart enda mer stas.

Det ble mye lek og tull, fotball på stua (vi kaller det gulvball), utkledning, synging (hiv å hoy og kaptein sabeltann) og baking.



Boller med nyrørt jordbærsyltetøy og sjokolademuffins ble visst søndagsdagsmiddag. Veldig sunt... men, men...
Det er ikke så lett å slutte å spise nystekte boller.

Tiden har bare rast av sted. Og plutselig ble det ettermiddag og kveld og alle ble hentet og måtte dra. Det var ikke mange protester på de to som skulle legge seg til kvelds her. :-)



I milliarder av år har i dag blitt i går,
og den sola som går ned, står opp et annet sted
Du kan hvile trygg og trøtt, sette døra litt på gløtt,
og i morgen kan du åpne helt og se


I morgen er det mandag. Jeg har ikke peiling på hva denne uka har å by på. Skjer det noe nytt? Blir livet snudd på hodet? Eller vil det meste være som det har vært? Det er litt morsomt å tenke på synes jeg. Vi vet ingenting om hva som kan skje. Mandag, kan uten at jeg vet det på forhånd, bli starten på en av de beste ukene "ever". Så derfor, vær glad og positiv i morgen og omfavn dagen.

Vi snakkes! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.