tirsdag 26. april 2011

Farger på toppen

Selv om vi har vært skikkelig late, sovet mye, spist mye godis og lest bøker i påsken. Tok jeg meg litt tid til å strikke denne lua.



Ailin er i alle fall kjempefornøyd. Det var i allefall flaks. :-)





Lurer på hva jeg skal strikke nå. Må vel sjekke litt rundt, lese litt i blader, lete på nettet etter ideer.

Fant dette sitatet mens jeg satt på nettet tidligere. Syntes det var så fint og fornuftig.

Du finner ikke gleden - Du velger - Du skaper - Den lille gleden og den store gleden. Gleden i det å være.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.