onsdag 20. april 2011

Babypose

Da er babyposen endelig færdig, pakket og levert. Slik ble resultatet:



Vi får håpe hun ble fornøyd mora. Godt å mykt er det i allefall.

Gledet meg sånn til å fortsette på kosejakken min. Men det er utsolgt for Balder grått garn. Det er utsolgt i alle butikker i Trondheim og Heimdal også. Det er tomt på hovedlageret. Hmmm...

Ja, ja, det er nå påske. Og vi har dratt til Hattfjelldal. Da må jeg ha noen strikkeprosjekter. Det hører liksom til. Strikking, bøker, leik med barna, spill, kryssord og god mat. Vi skal nyte påsken og fridagene så mye som det går an.

Faller du for fristelsen, så nyt den i alle fall! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.