søndag 10. april 2011

Fortsetter prosjekt

Har mange strikkeprosjekt for tiden. Men det jeg må konsentrere meg mest om nå aller først, er å få sluttført dette prosjektet:

Baby-pose

Med flettemønster på toppen og slett rygg. Er spent på hvordan den blir når jeg får montert den.

Ovenfra:

Hun som skal ha den, eller rettere sagt han som skal få den, kom til værden søndag for 2 uker siden, så nå skal jeg gjøre den færdig, helst i kveld.

Så, når denne er færdig skal jeg fortsette med min store kosejakke. Den skal være fotsid, stor, tykk, og med bred og grov krage. Gleder meg sinnsykt til å få den færdig!

Den må jeg ha til vårkveldene nå, når jeg vil sitte ut og lese eller skravle med venninner, eller i det hele tatt sitte i hagen.

Uansett, jeg er halvfærdig, og kommer til å legge ut bilder snart. :-) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.