torsdag 7. juli 2011

Små gleder...

Hærlig å våkne opp til to solstråler. Glade å fornøyde venter de, mens mamma tar morgenstellet på seg selv og de to etter tur. Så synger vi å traller vi i kor HØYT og falskt til låter som strømmer ut av radioen. Og vi ler mer og mer mens tonene blir bare falskere og falskere. Dansen går videre ut med frokosten i hånda. Og etter at frokosten er inntatt må mamma vanne hekken og blomstene som ser ut til å henge litt med hodet etter to varme dager. To nakne kropper følger ivrig med på vanningen og venter spent på hver gang vannspruten treffer dem. Og hver gang det skjer er det gledeshyl og latter.



Ha en strålende dag alle sammen!
Nå skal vi kjøpe oss is, som skal nytes i den hærlige solen som vi ikke har for mye av! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.