tirsdag 5. juli 2011

Salat i massevis

Det har ikke vært mye sol, så urtene og tomatene har ikke fått særlig fart på seg enda.





Men, salaten derimot...





Blir helt nødt til å lage noen middagsselskaper her nå. Har invitert eldste broren min og søsteren min til fredag. Skal se i noen kokebøker om jeg kan finne på noe spennende.

Plena trenger også en stuss, så det er vel bare å hive seg på det, før det ser ut som ei stor eng her.

Selv det minste gresstrå er festet til livet.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.