mandag 11. juli 2011

Gode kombinasjoner eller...

Ailin har tydeligvis kommet i en alder der det skal eksperimenteres med mat og forskjellige kombinasjoner. I morges ble det brødskive med dansk salami og jordbær oppå. nam nam eh...



Snedig kombinasjon syntes jeg. Men hun var veldig fornøyd selv.



I alle fall før hun smakte på det.
Og fant vel ut etter første tygg, at dette ikke var to smaker som passet helt...

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.