torsdag 7. juli 2011

Hamburger á la Hilde

Hildemor er super på kjøkkenet. Når man kommer hjem til henne er det aldri snakk om kjapp færdigmat på pose eller den slags. Neida, her lages det meste fra grunn. I dag tok vi en snartur innom for, ja å spise litt. Og da hadde hun laget noe hun kaller "lettvindte" hamburgere.





Og disse hamburgerne var KJEMPEGODE. Ikke noe færdig fra fryseren dette altså...
Men, du får kjøpt dem på Meny på Tiller for 19,- stk. i ferskvaredisken, kan hun opplyse. Og hun vet akkurat hvordan de lages og hva som er oppi. Ikke så rart egentlig, siden det er hun som har laget dem. Der, i ferskvaredisken altså... så, løp å kjøp...hehe! Og den sausen... Blir ikke noe hamburgere her i gården, uten den sausen altså. Anbefales!
Så ble det dessert. Lakris is fra Dream. (Litt lettvint det da egentlig, hun kunne jo godt lagt litt mer sjel i desserten og laget isen selv synes jeg) Men den isen var helt super. Særlig for sånne som oss, som elsker lakris.

Tusen takk for maten Heldur min!
Kommer snart igjen! :-)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.