tirsdag 26. juli 2011

Aslak liker IKKE grønsaker

Han har i allefall ikke likt det før nå...
Hver gang vi tar fram kasserollen med grønsaksblanding påengterer Aslak "lik ik sånn æ". Hva kan man gjøre med det da? Kan ikke tvinge han, og det har jeg så absolutt ikke noen planer om å gjøre heller.

Men i dag lagde vi Wok. Eggenudler, biffkjøtt og wokblanding. Grønsaker altså... Gut'n fulgte godt med på alt mamma foretok seg og hva som ble puttet oppi panna.



Litt spennende å følge med var det visst, på alt som puttret og freste og når sausen ble rørt inn luktet det deilig.

Og overraskelsen var stor da Aslak spiste med STOR appetitt...



Så Wok altså, må da være en super måte å få barna til å spise grønnsaker på...tydeligvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.