søndag 12. juni 2011

Stille hus

Ekstremt stille her når barna er borte. Tenker hver gang de skal til pappan sin at det skal bli såå godt. Godt å slappe av, gjøre hva jeg vil, ta igjen litt syssler jeg ikke får gjort når de er hjemme, sove så lenge jeg vil...

Men, det blir ikke sånn. Huset blir stille, jeg gjør ikke mye annet enn jeg ville gjort ellers, en besøksrunde til ei venninne kanskje. Og så våkner jeg i 6/7-tiden. ??
Stilt og kjedelig nesten.

Så jeg gleder meg til de kommer hjem. Men det er ikke før tirsdagen, så jeg får finne på noe spennende mens jeg venter.

Det blir i allefall en kopp kaffe her nå. Og muligens en liten trimtur...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.