mandag 6. juni 2011

Kveldskos

Jeg elsker å kose meg om kveldene. Prøver å finne på noe så ofte jeg kan. I går etter at barna var lagt i hver sin seng og eventyrene lest og sangene sunget. Etter at rommene var ryddet og koppene vasket, låste jeg dørene, tappet i bobblisen, tente levende lys og satte på musikk. På kanten hadde jeg et glass med iskald Mozell. Det er utrolig deilig å ligge helt avslappet i en time å bare kjenne varmen fra vannet og skummet som omkranser hodet (som så vidt stakk opp). Etterpå var det å finne den største skjorta jeg hadde, tulle opp håret i en ball, lage meg te og sette meg i godstolen med en god bok. Magisk...

I kveld har jeg rigget meg til i godstolen (igjen). Kan ikke holde på ute i hagen sånn som det regner hele tiden. Perfekt vær til å sitte inne i faktisk. Te med masse sukker og mye honning, litt sjokolade (sunt? Ikke i det heletatt, det er ikke poenget. Vitsen er å kose seg, ikke å drikke besk te og knaske gulrøtter), og strikketøy. Vamsen er snart færdig... tror jeg. Blir godt å få avsluttet og startet på noe nytt snart nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.