mandag 6. juni 2011

Å klippe håret, det er ikke gøy!

Det synes i alle fall ikke Aslak. Det kan være en utfordring å klippe håret på en gutt på 2 1/2 år. Livredd saksa og i alle fall maskina med den fæle lyden. Den er farlig den. Stakkar gutten, skalv av skrekk i mammas fang. Men mamma, det slemme kvinnemennesket bare klippet og klippet.

Men han ble kjempefornøyd med resultatet selv, og syntes han hadde vært kjempeflink. Og det synes selvfølgelig mamma også. En liten sjokoladebit var vel fortjent...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.