mandag 13. juni 2011

Nesten i mål

Dagen startet med regn (selvfølgelig). Men, det har stort sett vært oppholdsvær i hele dag. Det betyr at jeg ikke hadde noen unnskyldning til å ikke fortsette med hekken, som lengtet sårt etter å komme i jord. Har holdt på i ganske mange timer nå og er nesten i mål.



Men så gikk jeg tom for jord sånn plutselig, så resten får nok vente.



Forferdelig mye pukk og stein, det er nesten klin umulig å tenke positive tanker og kose seg med arbeidet når hver gang jeg setter spaden i jorda så smeller det til og jeg må vri og vrikker og lirge for hver cm... Det er tungt og ekstremt irritabelt men det føles "litt" lettere (når ingen er i nærheten) å bare si faen hakke høgt! Det bare måtte til!

Men det positive da, er jo at det fylles fort opp på steinplattingen i hjørnet ved verandaen. Slipper i alle fall å dra å finne stein. For den saks skyld, slipper jo også å kjøre steinen bort. Takk og pris for gjenbruk...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.