fredag 13. mars 2009

Min lille prins!!


Da er vi snart klare for barnedåp i helgen!
Aslak skal døpes og det blir full fest!

Enkel servering. Sodd til middag. Til dessert skal vi ha karamellpudding og riskrem.

mmmm...


Det var bare så vidt jeg fant dåpskjolen. Jeg ble rimelig stressa når jeg ikke fant den. Jeg endevendte hele huset, men fant den ikke noen steder. Til slutt måtte jeg nesten ringe moren miin å gråte en skvett, fordi jeg ble så fortvilet.


Men etter å ha roet meg ned litt, gikk jeg opp og tok ned alle tingene oppå skapene på rommet vårt, der var den ikke... Så tok jeg ut alt fra de øverste hyllene i skapene...og der var den ikke. Da var det absolutt ingen flere plasser å lete... bortsett fra... bak skoene i nederste hylle i skapene, og der regnet jeg ikke med å finne den for der er det bare sko. Men jeg stakk hånda mi bak der allikevel,... og hva er det jeg finner? Joda på den aller, aller, aller siste plassen i huset å lete på, der lå den. Er det ikke typisk?


Kjolen er i allefall på plass. Kaker er bestilt hos familie.
Jeg skal bake noen selv også selvsagt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.