mandag 9. mars 2009

Huset vårt


Foto: Nordbohus


Slik blir huset vårt! Eller i alle fall nesten slik.

Vi har bestemt oss for å heise opp kneveggene 50 cm slik at vi får plass til garderobeskap oppe på soverommene. Jeg er bare helt nødt til å ha store garderobeskap med masse plass. Fargen på huset er foreløpig hemmelig!

Vi tenkte egentlig å velge oss et IKEA kjøkken. Men siden vi ikke fikktrekke ut kjøkkenet, måtte vi velge et kjøkken fra Sigdal eller Norema. Det ble dette kjøkkenet fra Sigdal.






Foto: Herregård Palett, Sigdal Kjøkken
Foto: Herregård Palett, Sigdal Kjøkken










Det er jo perfekt!
Og det er også prisen. Men det hadde vi regnet med.
Det er ikke gratis å bygge seg hus.
Tenk det store kjøkkenet å tilberede mat og godsaker på. Det skal bli deilig! Kjøkkenet vi har nå er ca. 7 km2. Det nye kjøkkenet blir ca 17,5 km2.

Herlig!!

"Samfunnet består av to store klasser:
de som har mer mat enn appetitt, og de som har mer appetitt enn mat."

Nicolas Sébastien Roch de Chamfort

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.