mandag 9. mars 2009

Da er jeg i gang!



I denne bloggen har jeg tenkt til å fortelle om byggeprosessen av vårt nye hus etterhvert som det skrider frem. Ideer, drømmer og avgjørelser jeg vil dele.


Det blir sikkert litt fra hverdagen vår og hobbyene mine også. Jeg elsker å være kreativ. Og innimellom blir jeg rett og slett overkreativ.


Jeg har to barn. Ei jente på 3 1/2 år som heter Ailin Elvida og en gutt på snart 2 1/2 mnd. som heter Aslak.


Ailin er god og snill jente. Og veldig stolt storesøster. Det er klart vi har hatt litt trass og sjalusi i det siste. Men det regner jeg med roer seg ganske snart...

Men hvis det er noen som kan komme med gode råd, så vær så god! He he


Det kan hende at mannen min Edvin også skriver inn noen innlegg innimellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.