onsdag 18. mars 2009

Dåpen er overstått!

Dåpen gikk smertefritt!


Vi hadde god hjelp av Monika Sandø og Kajsa Selnes som serverte. Selv holdt jeg og mamma på til klokken halv ett på lørdagskvelden. Hadde holdt på til halv tre hvis det ikke hadde vært for henne. Hun ordnet til så jeg fikk lånt meg en bunad i et nr større. Jeg har jo ikke sjans til å komme inn i min egen enda! (Merk at jeg sa "enda".)




Tre flotte, omsorgsfulle faddere har Aslak fått! Min eldste bror Ole Jørgen, Hilde-Marie og Reija. Dette er tre mennesker som jeg er veldig glad i og setter veldig høyt. De kommer forhåpentligvis alltid til å være i livene våre.


Desverre så ble det ikke så veldig mange bilder. Pappa skulle fotografere under hele dåpen og middagen og selskapet, siden han er veldig flink hobbyfotograf, men det hjelper lite når jeg ikke hadde tenkt på å lade opp batteriene.... :-(

Dette ble jo litt fint. Fatet oppi døpefontenen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.