torsdag 23. juni 2011

Middag for to

Enkelt, deilig, kulinarisk.
Det er regn ute. Derfor har vi krydd inne og slått oss på flaska... det var middagsgjestens ord!

En av de bordene og rommene som er mest brukt her i huset er kjøkkenet og kjøkkenbordet. Det er akkurat som om det er mere rom for prat og latter her inne.

I dag laget jeg noe så enkelt. Tikka Masala med ris, salat fra hagen og Nanbrød. Til maten passet det godt med en søtsøt hvithvin som heter La Salle California. Anbefales!




Det er klart, maten i dag smakte sikkert ekstra godt siden frokosten bokstavelig talt gikk opp i flammer. Gudkjelov, at vi var i nærheten når brødristeren plutselig tok fyr. Eller rettere sagt brødet i brødristeren... Som kun kan bety at, brødet var godt nok ristet vil jeg si.



Middagsgjestens ord, kom jo for det meste fra min mor! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.