onsdag 22. juni 2011

Å du herlige ferietid

Selv om det nå ble tidlig ferie og jeg kjenner at jeg godt kunne vært på jobb. Jeg finnes ikke sliten, og har egentlig ikke behov for noen avkobling. Men har bestemt meg for å nyte ferien maks. Jeg slapper av mest mulig, bader i boblebadet nesten hver dag. Slenger føttene høyt opp i putehaugen i sofa'n, stapper en bit sjokolade i munnen, strikker og hører på musikk. Deilig altså! Så deilig å avslappende faktisk, at jeg klokken har både blitt både to og tre før jeg har kommet meg til sengs de siste tre nettene. Men hva gjør vel det, når jeg har huset for meg selv og kan gjøre hva jeg vil?





























Bilde lånt fra iStochphoto.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.