mandag 2. mai 2011

Hærlig dag!


(fra 20/4-2011 overført fra annen blogg)

I dag fikk kidsa kjørt av seg en del av traktoriveren. Tydeligvis veldig poppis det der.

Det vart en tur til Sverige. Og der var det utrolig fint i slalombakkene, veldig mye folk... synd vi ikke har med slalomutstyret. :-/ Jeg trodde ikke det var noen vits i å ha det med, fordi det har vært så varmt og bløtt, så da regnet jeg med at føret ikke var bra. Men, men, fikk i allefall handlet masse påskegodt. Det blir saker det...

Var innom noen slektninger på turen hjem. Koseli å se igjen folk man ser så altfor sjeldent.

Til kvelds her nå laget vi oss en stor bolle med fruktsalat med sjokolade, nøtter og krem...mMmm! Deilig! :-)

Æ har ei bok med drømmer i,
og midt på side ni
der har æ tegna verden full av godteri.
Et hav av fløteis,
et sukkerparadis
av marsipan og bringbærdrops og myk lakris.
Skulle verden bli for salt,
rister æ på drømmen og strør sukker overalt.



T.F. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.