mandag 4. juli 2011

Vamsen er færdig!

Hurra! Vamsen er færdig!
Gjorde den færdig for et par uker siden. Men så ble det ferie og da har vi holdt på med så mye at jeg ikke har hatt tid til å legge ut noe her. Den ble ganske fin, men, når jeg tok den på følte jeg at stilen hadde passet bedre hvis jeg var 20 år eldre kanskje...



Slik ble den altså.







Så siden jeg muligens ikke kommer til å bruke den så mye fordi jeg ikke følte meg helt vel i den, brukte jeg gårsdagen på å rakke opp hele vamsen for å starte på nytt...

Hadde ikke gjort det hvis garnet hadde vært litt rimeligere. Kan opplyse om at hele vamsen i bare garn er verd 1700,-. Har brukt Balder garntype. Det er så deilig, mykt og slitesterkt og finnes i utrolig mange farger.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.