tirsdag 9. juni 2009

Til middag i dag!
























I dag har vi kost oss med pannekaker! Nam nam!

Det er det "beste" Ailin vet. Med bacon, selvsagt. Mmmm! Det blir man aldri lei av når man har små. He he




Joda, men det er da nok mat vi presser i barna som de ikke er så begeistret for også. Det skal jo være "likt for alle"!

Var oppom huset for å ta bilde i dag, men gikk tom for batteri. Skal kjøre å ta bilde etterpå. Det har kommet opp plater på veggene. Det er så utrolig morsomt å se at det tar form.

Ellers er vi i full sving med flytting til sokkelleiligheten til svigers nå. Det siste blir vel flyttet i morgen, og så er det bare den herlige vaskejobben igjen. JIPPI!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.