tirsdag 2. august 2011

Gresset gror

Jøjje meg som det vokser dette gresset. Synes nesten jeg ikke rekker meg inn å slappe av noen dager før jeg må ut å klippe igjen. Men, nå er det altså unnagjort. Og jeg synes egentlig jeg har vært ganske effektiv de siste dagene. Beiset både dokkestua og boden. Ettt strøk til på dokkestua i morgen, så blir det ikke mere beising på noen år.
Når det er gjort, skal jeg male vinduskarmer. Må si, at det er absolutt ikke noe jeg gleder meg til. Men det må jo bare gjøres...

Hadde besøk på verandaen min her om dagen av denne karen:



Har aldri sett en grønn sommerfugl før.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.