søndag 15. november 2009

Ikke lenge til nå...

Da har det skjedd mye i huset siden sist! Kjøkkenet er halvveis færdi. Trappa er satt opp. Og det er  jo egentlig fint, bortsett fra at det er feil trapp. Men den blir byttet i uke 49. Så vi flytter vel inn i uke 49 tenker jeg! Vi gleder oss helt sinnsykt. Badet er så og si færdi. Mangler dusj og badekar, men det kommer snart på plass også! Her er noen bilder:


Det praktfulle kjøkkenet!


Trappa som står der nå.




 

Edvin har gjort en kjempebra jobb med å mure og sette på plass ovnen
..og badet, som er i samme stil som kjøkkenet.


1 kommentar:

  1. Hei!
    Så flott et hus! :) Er det mulig å få se noen nye bilder av det ferdige huset? ;) Liker veldig godt stilen dere har valgt innvendig! :)
    Vi har tenkt å bygge hus nå i nærmeste framtid, og har fått tegnet oss et hus som ligner på Aurora. Når jeg så på bildene fra huset deres, så jeg at vi har valgt samme kjøkken, og samme tapet som vi har fra før av. Er det lekkre badet i 1. etg., eller i 2.?Har dere gjort om noe på planløsningen? Hadde vært veldig fint med noen tips! ;)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Om meg

Bildet mitt
Sør-Trøndelag, Norway
Jeg liker å tenke at jeg er er en helt vanlig firebarnsmor som er kreativ iblant. Jeg liker å leve, ha det gøy og oppleve ting. Jeg har en bedre halvdel som deler mange av mine interesser og som er flink til å utføre de større kreative idéene jeg får.